Cel mai Bun Service pentru Geometrie Auto


Dupa cateva drumuri lungi cu masina personala, o Dacie Logan din 2008, am observat ca aceasta incepe sa vireze singura catre dreapta. Nu intelegeam exact ce se intamplase la directie, dar stiam ca daca voi continua asa s-ar putea sa intampin multe probleme pe viitor. Masina deja nu se mai comporta ca in prima zi si imi punea in pericol siguranta. Asa ca am decis sa verific geometria rotilor, in speranta ca aceasta este singura problema si ca nu s-a intamplat ceva mai grav. Am observat, pe langa faptul ca masina tragea dreapta si o uzura a normala a cauciucurilor. Tinuta de drum era schimbata, volanul nu isi mai revenea la pozitia initiala dupa un viraj si se intorcea atunci cand conduceam in linie dreapta. De asemenea, aveam probleme grave la virare. Am cautat in Bucuresti un service de geometrie auto bun, am mers la cateva, dar nu eram multumit nici de preturi si nici de serviciile oferite. Aproape ca m-am dat batut cand am gasit siteul best-tires.ro!


Pe langa gama de anvelope si accesorii auto vasta pe care o au, ei au si un service pentru geometrie auto foarte laudat pe internet. Dupa ce i-am vizitat am si inteles de ce. Am fost tratat foarte frumos de echipa lor de tehnicieni. Nu am fost lasat sa astept foarte mult, iar mecanicii s-au ocupat imediat de problema mea. Au verificat cu atentie toate elementele de directie si mi-au oferit unele dintre cele mai profesionale servicii de geometrie auto. Masina mea merge ca in prima zi acum, datorita tehnicienilor Best Tires, fapt pentru care as vrea sa le multumesc din suflet pentru modul in care s-au ocupat de problema mea! Am fost placut surprins mai ales de atentia la detaliu pe care tehnicienii lor au avut-o si de faptul ca au lucrat foarte curat si profesionist. Promptitudinea de asemenea a fost un aspect pe care l-am apreciat foarte mult la ei. Au respectat toate termenele pe care mi le-au dat si nu au lucrat deloc in graba. Best Tires va fi de acum inainte principala mea solutie pentru toate problemele pe care le voi avea cu masina mea!

Un comentariu:

  1. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, Toate mulțumită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere