M-am Hotarat sa-mi Schimb Numele


Mi-am luat naftalina si au plecat moliile, cum mai pot fi eu molie pe creier fara molii? Acum nu stiu sub ce nume sa-mi refugiez identitatea. Batman era preferabil, insa se pare ca pritenul meu Bruce Wayne (na ca te-am dat de gol) cum a auzit ideea si-a facut costum si gata s-a filmuit. Mubanga era urmatoarea alegere dupa Batman, insa un trib din Africa mi-a trimis scrisoare si mi-au zis ca numele asta e luat, odata la cateva luni tot apare cate un Mubanga pe acolo pe la ei,e asa de bun la gust doar ca e puternica bestia, merge cu o inventie cu roti si tot striga "discovery chanel". Habar n-am ce animal o fi, vorbeste doar prostii asa ca, nu vreau sa ma numesc Mubanga. Chiar nu stiu ce nume sa imi mai pun. Am nevoie grava de ajutor, propuneri someone? Eu unul am cateva propuneri insa nu stiu care ar fi buna. Am facut un poll asa ca sunteti liberi ba chiar va oblig sa comentati.